Whats Happen In My Life.

Wahai sahabat sahabat ku, apa khabar? baik? alhamdulillah :) so do i. okay. setelah sekian lama aku meninggalkan blog kesayangan ini akhirnya harini aku update jugak. ohh sangat kesian akan blog ku ini. berhabuk. *tiup* poor you baby :( okay baiklah. tujuan saya meng-update blog ini adalah untuk memberitahu bahawa saya amat merindui akannya. ehh apa aku mengarut ni. stop stop stop.

okay sebenarnya for you guys information, mak dah 8bulan dahh dengan Naceemmmm. hehehe. ye. sangat happy. Alhamdulillah kiteorang still lagi together. siapa yang tahu pasal kiteorang mesti dorang cam FUYOOOOOOO sebab me and him selalu gaduh. SELALU SANGAT OKAY. dia salah. aku tak. *muka ego gilaa* okay tak senanye dua dua salah *tutup muka* but hey! kiteorg still together AND tak pernah rasa nak tinggalkan dia pun okay! 

BUT tipulah if aku kata "hak alahh dah biasa gaduh. okay je...." *mata keatas, tangan dibahu* but ACTUALLY i kinda feels like kiteorang....cam....dah....tak...rapat.....yknow....cam....alahh....apa....ni..... hmm :( now dia selalu memarah and cam selalu nak naik angin. maybe its because of myself kot tak reti nak jaga boyfriend. *muka toyaa* hmm im still love him. wait! i REALLY DO love him okay. sumpah taknak break ngan dia. sumpah sayang dia. sumpah...sumpahh..... OKAY STOP IT.

btw, dah habisss examm woiiiiiiiiiiiiii. now its school holidayy woiii!!!! wuhuuuuu! *lompat bintang* hahaha. yaaa ramai kawan aku yg keje. lucky them. nnt dpt gaji. asyukkkk. hmm aku sebab takleh keje. my dad suruh study this holiday untuk next year spm. well actually next year aku 17. bakal menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia. *kegelabahan disitu* so ya. pity me. dorg cuti have fun. me? mengadap buku. *muka frust* but takdelah mengadap sangat xD

okay drop pasal tu. hmmmmm. kawan? ya. still rasa keseorangan. aku rasa aku takde kawan. its not aku tak bersyukur or what. i mean cam kawan rapat. yknow like 24/7 together. gossip. share our problems. haihhhhhhhhh. im sad. totally sad. sedih bila teringat dkt sekolah aku sorang2. takda kawan. before abby pindah, dia lah kawan rapat aku. dia lah tempat aku gelak, gosip, share everything. but? im all alone. yknow how its feel bila kau sengsorang takda kawan and people around you happy w their close friend! Ema? she's a form3 okay. so how come kiteorg nak rapat? hmm :( im just sad.

i wonder why. why i have to be liddis. why i have to be alone liddis. what i've done? okay think positive wany. maybe sebab aku terlalu sedih. aku nak kan kawan rapat yg ada dgn aku 24/7. i miss abby :'( even she's really annoyed me but hey, she's still my close friend in fact, dia lah yg ada kat mana mana dulu dengan aku. but now? dia pindah. atas kehendak parents dia. and me? all alone. *nangis meraung*

cant stop crying bila fikirkan malang yang menimpa aku. haihhh btw yknow what? sekarang pukul 5.05 pagi. im still awake. updating my blog. expressing my feeling in here while actually i know no one will read it. but who cares doh?! *muka kerek* well you care dumbass. *cakap kat diri sendiri* urgh. tired of pretending. okay i think i should stop. and go to sleep. cause i kinda sleepy now. sorry if my post is annoyed you but im just...haihhh dala bye.

Followers ;D