Mid Valley with bestfriends!

Assalamualaikum pembuka bicara, marilah kawan marilah saya nak bercerita. eh amboii :p perlu ehh berpantun bagai? hahaha. okay today 7.11.12 hari rabu is a great day. hehehe tadi i had so much fun w my bestfriends. hehehe. memang tadi gelak sakan ah kan kan kan. hehe okay semuanya bermula macam ni...

bismillahirahmanirrahim. okay dalam pukul 730 mami, tighah dah call-2 aku. rasa cam asdfghjkl sebab aku tgh tido en time tu. so rasa cam mengantuk gilaa ah. dorg tanya niny pergi tak.................bleh bleh bleh ~ eh? hahahaha. pahtu aku pun cam maleh ah nak pegi.........bleh bleh bleh ~ hahahha. pahtu tighah majuk bagai. so terpaksa pegi.....ceh :p

then dalam pukul 8 centu mandi semua tu pahtu bad, tighah dtg rumah aku. pahtu gerak bustop jalang kaki. pahtu tunggu bas. pahtu bas sampai, then duduk dlm bas SEBELAH BANGLA -.- pahtu sampai kajang. nampak dada. duduk. pahtu tunggu mami. mmg lama gila okay! mcm mcm makcik kiteorg kata tu mami. hahahaha tak lawak bye.

haaa pahtu en... mami dah sampai, naik teksi pi ktm pahtu turun dari teksi, pakcik tu bagi 2posen kat aku wuuuuuuuuuuuuuuuuu. hahaha okay pahtu beli tiket pergi balik mid. hahahaha pahtu dah tggu train kejap. pahtu naik duduk dalam train. dalam tu mmg gossip jelah kan. mmg suara kiteorg jelah yg kuat dlm tu kan. hahaha semua cam usha kerek. lagi lagi pengkid tu......... haa pahtu....

dah sampai YEAYYYY. masuk masuk je mid nampak ada org tgh pandang aku. aku cam wuuu handsome ah. sekali tighah bisik "woi...tu perempuan ah. dia pengkid" hahahaha aku terus OHHH. eeeeeeee bye! bye! hahahaha. then pergi dkt wyg nak tgk movie sinister ttbe full pulak. pahtu try usha kat The Garden tapi sinister takde pulak..... haa pahtu lagii...

kiteorg pi mcd. lepak jap. penat.....pahtu bincang nak tgk cite apa...pahtu decide tgk cite Hotel Transylvania ;D best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  haaa skip semua semua tuu bleh bleh bleh ~ hahahaha pahtu nah gambar...


with dadaaa and bad. time ni dah kenyang wooo makan mekdiii. hahaha


time ni dekat tempat permainan bebudak tu. hahahaha alahh bia ah jadi childish kejap :p


ni pun sama.... weh asal aku paling tinggi? *muka kerek* hahahah bye.


okay ini lah tujuan sebenar kiteorg pergi kat tmpt bebudak tu. hahaha


and ni what i wear today. hehehehehe comel en? tahu *flip pashmina*

okay tuje senanya. btw tadi ada bapok carik pasal siaaa!! ni ssemua disebabkan tighah. dia kutuk bapok tu kekuat lgsg aku yang kene perli ngan bapok tu. hahahahaha. yelah sapa tak kutuk en kalau dia dah mmg lelaki , ajet ajet nak jd perempuan and dia masuk tnds perempuan. okay. sapa tak usha kerek en en en. hahahaahaha. dala penat senanye. nak tidur. tapi mmg tadi best :) we're laughing so damn hard!! hahaha okay gonna miss this time :')



p/s : sorry update belog cam malas je sebab memang malas pun. penat. tapi nak update jugak. btw gua gaduh dengan naseem :( dala bye. assalamualaikum!

Followers ;D