HATE EVERYTHING.

Hey ho fellas! hmmm, senanya harini i'm soooooooooooooooooooo in a bad mood!!! naseem asyik nak memarah je harini. dengan minah sorang ni menyakitkan hati aku. dengan makanan takda kat rumah ni lg. omg! why why why! sumpah its a worst day. hmm :( :( :( :(

btw tadi kan kesian bella. dia eksiden dekat kesuma. omg sumpah jahat budak laki kesuma! hmm, dala jatuh, dengan her ex lagi bagi harapan pahtu boleh lg lalu dpn bella dgn girl lain. rasa cam shit gila kan? urgh. eh bukan nak ckp psl tu senanya pasal my. life. 

i think everything's changed. he's changed. my bestfriend changed. my close friend changed. everyone and everything in my life is changed. semuanya berubah membuatkan aku benci dengan life aku sendiri. aku rasa tertekan sangat. semua orang keliling aku, aku layan teruk. lagi lagi adik beradik aku. memang stok kene sound jelah -.- yeah. bad sister.

dalah tertekan pasal tu, ni pasal pelajaran lagi. tak lama lagi keputusan exam akhir tahun keluar. i bet. mesti banyak gila failed. i admit, aku tak focus langsung untuk exam akhir tahun ni. and i bet too, abah aku mesti mengamuk gila. next year dah start kene focus on study. sebab spm. my abah sangat berharap aku dapat result yang baik supaya dpt masuk U nanti. but aku rasa down sangat. aku rasa aku tak boleh :'(

BUT i really have to!!!!! aku tahu aku kene usaha untuk diri aku and untuk banggakan abah. aku tak boleh terus nak enjoy je dengan kawan or boyfriend. aku kene fikirkan masa depan aku jugak :( tahun depan mesti jadi tahun yang paling PRESSURE. aku dala lembab math. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tension!!

and now pasal tukar sekolah. aku mintak abah tukarkan sekolah sebab aku nak belajar. bila sekolah sini aku rasa aku tak boleh belajar sebab aku takda kawan yg ajak aku study. kawan yang merewang sana sini ada lah. and boyf. bila ada boyf mesti ah tak belajarkan dah 24jam pk psl dia and mst cam asyik nak usha dia. haihhh its hard. really hard.

naseem keep mad at me pasal tukar sekolah. abah keep pushing me BELAJAR BELAJAR BELAJAR. can i just be a normal girl like others? people around them totally cool. takde kecoh sana. kecoh sini. haihh. tak tahu nak buat apa lagi. serious sedih. pathetic me :'( and now i really hate my life. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *jerit kuat-2*

Followers ;D