Rindu twins!

Hi cantik, handsome, cool, gojess, twitfemess, anggun, ayu, pakcik, makcik.... arghh semua ah. hahaha okay aku tak cerita lagikan aku dapat anak buah? hehee yeah alhamdulillah, haritu 2.8.2012 lahirlah anak buah KEMBAR aku yang pertama dalam keluarga ni. hehehe. serious bersyukur sangat sangat :)

nak tengok gambar? alahh sabar lah, hehehe jangan risau diorang comel macam aku. hahaha. dua dua perempuan :) and first twin diberi nama Siti Aisyah and second pulak Siti Hajar. oh sungguh manis namanya. kan? cepat lah angguk pahtu kata ye! ehh okay mengarut. hehe. okay okay nah gambar :)


Ni hari pertama diorang lahir. hehe datang je hospital, masuk dekat bilik tu terus tangkap gambar diorang :p



haaa yang ni time diorang dah 3bulan. hahahaha okay tahu lah aku lambat bagitahu korang pasal diorang ni xD

and yang paling best tarikh diorang lahir tu genap dah me and yayang 5bulan :p hehehe so time tu rasa bersyukur and happy gilaaaaaaaaaaaaa *haa nampak tak ke-happy-an aku disitu ._. hehe ehh lupa nak kasi tahu yang si Aisyah kakak, and si Hajar adik. but orang tua tua kata siapa keluar dulu lah adik, sebab kakak selalu bagi laluan dkt adik dulu untuk keluar en? eh entah ah. yang penting diorang comel cam aku......... :p

si Aisyah kiteorang panggil Aisyah Meow sebab dia nangis en nnt cam ada bunyi meow! hahaha Hajar pulak dipanggil Hajar O. sebab dia suka buat mulut O. hehehehe. okay even diorang dah 3bulan aku still excited. hahaha. and now rindu sangat dkt diorang sebab my akak duduk dkt k.selangor jauh dr kiteorg so jarang lah jumpa baby :( hmm so thats all for today people! hehe ;)

Followers ;D