beshhh fwenn poeberrrr xD

harini hari membosankan. since aku dah bosan takde buat apa ken ken ken so i decide to post something on my blog ;D hikhik. dah baca title atas? haaa sapa suruh belum! baca skrg! okay tak lawak. huk huk harini nak cerita pasal my beshhh fween poeberrr xD hehehe. 

okay kita ada beshh fwenn bawuuu :D kenal time awal tahun 2011 i guess. firstly kenal rabee and pijott but then pijot bwk lepak dgn membe2 dia yg lain, so dari situ kita kenal eycha, tighaaa, poe, dadaa, riry, qaqa. but riry and qaqa aku dah kenal lama. hehehe. lepas dah saling mengenali antara satu sama lain *ceh ayat gua taknak kalah. haha*  terus mcm selalu lepak cecameww @ kepcii. kdg2 kat mekdi. kdg2 kat pizza.

best tau lepak dgn diorang! happening gilaa! diorang mcm sekepala dgn aku. everything share together. dah mcm adik beradik. uhukk uhukk kami canad omeyy ouhh ~ hahaha bitch please xD *maaf di atas kerempitan saya disini* hehe. lepak dgn diorang, tak sah kalau tak gelak, tak gurau, tak gaduh sikit.. hehe. tipu lah if aku kata tak pernah ada rasa tak puas hati or dengki dgn one of us kan. but tolak tepi semua tu. sebab tak elok. now bkn nk cerita psl tak puas hati kepe, but nk cerita pasal kiteorang yg comel lote ni. hahaha. ehh meh kita bg awk semua tgk muka dorg yg tak comel ni :p hehe joke.

So lets start with Rabeeyatul Adawiyah. hehe. mula mula kenal dgn dia kat facebook. masa tu ingat dia f4 kita f3 padahal sama umur.  -.- hahah and ada berlaku konflik antara me , rab and pija. pasal U.... but then kiteorg jadi baik. hehehe. i call her Rabee. wuuu nak rabee sikit? hahah bye :p








okay, then Farizah Kay. i call her pija/pijot/penyek. hahahaa nak tahu sebab apa penyek? haaaa shhh rahsia. haha. okay dia ni lah suka cari gaduh mula2 dgn aku. tak tahu ke aku gangsta besar sini? haha  gurauu :p pija lah yg start kenalkan me dgn yg lain. so big thanks to her :') pija ni sgt memahami doh. yelah dia kan power rangers dkt skolah dia. haha *prs*




and this is my mami ;D hehehe Eycha. dia lah yg paling tinggi antara kiteorang -.- dia lah yg paling nampak keibuan di antara kiteorg so thats why kiteorg pggl dia mami. uhukk uhukk. mami je rajin layan aku drpd yg lain. hahaha. thats why sayang mami lebihh :p mami ni kaya. tapi dia tak tunjuk. kalau keluar suka bwk duit ratus2. okay tipu. hahaha










ni pulak Tighaaaaaaaaaaaaaaa. tighah chicken. sebab dia suka ayam. lagi2 ayam upin ipin. wuuuuuu sepp muntut tighaa! kita sama! uhukk uhukk. haha. mula2 ingatkan tighah ni kerek doh. muka ajak gaduh je. bila kenal dia ni baru tahu sifat feminin dia tu. dia ni ramai stok kakak angkat. hahaha. kire bagus lahtu drpd stok abg angkt en? hee












haaaaa yang ada taringg mcm vampire ni Dadaaaaaaaaaaaaa. heh. dadaa ni garang doh -.- suka maghah iterw. no wonder lah adik2 dia takut ngn dia en, haha. dada ni kurus. kurus sgt. aaaaaaaaaa jealous :( dada suka belanja kiteorg. seorg yg pemurah. alhamdulillah. haha. ramai suka dia sbb dia comel. ahh jealous lagi! dah bye. hahaha





and meet my  poeeeeee. hehe one thing aku suka psl poe is cara dia gelak. hahahah kalau dia gelak en, bende kiteorg rasa biasa pun mst dia gelak kaw-2. hahaha. she's kinda manja. and bila dia badmood, please jgn kacau dia woi kalau nak hidup lama. hahaha










Riryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. kenal riry dah lama.  since darjah6 lagituu. haha but tak rapat pun ngn dia lepas rpt ngn pija semua terus rapat ngn dia. yelah katanya aku ni kerek. hahaha blablabla ~ okay riry pun cekola owen gawk cameww ngn aku. haha. but kat skolah tak lpk sama pun pandang and senyum. tuje. hahahaha kesah mende?










haaaa Qaqaaaaa. gmbr qaqa special sikit ada aku. uhuk uhukk :p kakak pemalu saya ni bila dkt pesbukk, twitter, message kemain kau haaa terlebih peramah. hahah. bila dpn2 sengihh sengihh je keje dia. hehee. she's so understanding. dia pandai bg nasihat dkt kiteorg psl cintan cintun dia mmg expert. haha no wonder lah ramai suka share probs dgn dia :p




so thats all for todayy. korg dah tgk en my gegirlssssss. tak comel pun. comel lagi aku. hahaha JOKE ;p serious rasa bersyukur sgt dpt membe mcm diorang :') happening, understanding, sweet, *sweet lah sgt* , comel *haktuih* haha. hopefully nnt bila masing2 dah smbg blajar, takdelah lupa sesapa. nnt boleh lah mami bwk kereta amek kiteorg semua bwk pergi pantai lepastu ada unggun api, bwk gitar then nyanyi ramai2 :D hahaha bak kata mami :p hehe so thankyou readers ;) saya akhiri dgn ucapan Assalamualaikum :) 

Followers ;D