Heartbroken. Sadness. Lost.

hi, saya tak tidur lagi. it is because i cant sleep. i dont know why lately i feel like i'm all alone. rasa mcm sorang sorang sangat. rasa macam semua sayang dia dah takda. dah hilang. dah kene buang. dah pergi. dah..dah... :'( mana semua janji dia? mana kasih sayang dia? mana? baby, why you change so fast? :'( lately kiteorang banyak gaduh. seminggu tu ada lah dlm 6 7 kali gaduh? banyak kan? i know *lap air mata* tak tahu kalau salah saya sendiri atau salah dia atau salah dua dua atau kiteorang memang cannot go dah. sometimes tu kan rasa mcm diri ni tak penting bagi dia. rasa mcm dah dibuang dari hidup dia :'(

now, dia lebih pentingkan kawan2 dia. everytime dia lepak dgn kwn, mesti text aku diabaikan. yeah i know bila kita jumpa kwn kita mesti lah text/call from anybody di ignorekan sebab aku pun macam tu..*tutup muka dgn bantal busuk* but dah banyak kali aku kene mcm ni....kalau dulu, bebudak ni tak okay dengan dia. sebab entah lah.. kemain dia ajak aku keluar sana sini, tak boleh kalau tak jumpa sehari. but now? what happen doh? dia mcm tak kesah if tak jumpa langsung. maybe sebab dulu aku dah biasa dia selalu ajak aku keluar, pergi memana dgn aku. biasalah baru couple kan mmg mcm tu....

aku banyak touching dengan sikap dia yang sekarang. yang abaikan aku. yang letak semua salah dekat aku. i'm not trying to buruk kan nama my own boyf but i'm just express my feeling. sebab no one faham aku. no. i mean, dorang kan ada problem dorg sendiri. so why aku nak semakkan lagi dgn masalah aku? lagi bagus simpan....KOT. sekarang aku mcm robot yang takde hati and perasaan, so that dia boleh sakitkan aku w/o know how i feel...

aku pun bukan lah a good girlfriend. selalu jugak marah dia. tengking dia. aah aku jahat. imma bad girlfriend. stay away from me. *dah kenapa aku ni...* actually i miss him. i miss us. the old him. the old us. i miss how we used to be. i miss every sweet things he have done for me :') i miss all those sweet words. aaaaaaa can i have a time machine? :'( sayang, if you read this please know i love you w all my heart. more than word. more than anything. more than i love myself. i dont know what will happen if you're gone. just please stay sayang? :'(

i love you. i reaaly do :'(

Followers ;D