Longggg time no see , huh? hehe

Heyy stalker!
hehe, aaaaaaaa blog berwajah baru. again. hehee lawa kan lawa kan lawa kan :p btw long time no see , huh? didnt you miss me? uhuk uhukk. haha kayy apesal do aku ni -.- sorry dah jadi gila bila dah lama tak update blog ni. uhuk uhuk

ehemm, im still with my love tau. Naseem Hakimi. hehe alhamdulillah sekarang kami dah 6bulan bersama selepas banyak dugaan yang kami tempuh bersama jugak. fitnah orang, kutukan orang, salah faham, and bitches try to steal my boyfriend -.- jealousy , ego setinggi KLCC haha and banyak lagi lah. but we go through all that together :') hehe

hmm and ada cerita sedih , my close girlfriend pindah :'( her name is Abby. kinda sad because dah tak dapat nak gossip sesama. gelak sesama. masam muka sesama. haihh. and now aku kat kelas sorang2 lah. so sad but nasib baik ada eika, lily, aty, ena, fara, nana, mysara, badrul and my love yg still boleh happykan aku :')

and dont forget my bestfriend ;D mami eycha , tighaaaa , pijaa , poe , qaqa , riry and dada who always there for me and always make me happy. hehe. alhamdulillah Allah kenalkan aku dgn diorang yang happening gila even kiteorang lain lain sekolah but we're close like a family! hehe

btw , dah nak cuti akhir tahun do. aaaaaaaaaaaaaa soooooooooo happyyyyyyyyyyyy. hehehe sebab sekolah sekarang makin bosan bosan bosan -.- but kinda scare sbb tahun depan essss peeeee emmmm. aaaaaa tahun depan bukan tahun honeymoon lagi okay! have to focus on my study. habis lah my twitter, bloggie diabaikan lepasni. haihh

well, thats all for today. thankyou so much for wasting your time by reading this stupid entry. hehehe. may God bless all of you. Ameen :) saya undur diri dengan gambar comel saya ni. tatap matakuuuuuuu. haha Assalamualaikum ;)


Followers ;D