Happy Eid Muslimsssssss

haaaa tak jawab dosa, kalau jawab sayang. hehehe ehh sayang? yeayyy semua sayang aku. lololol, ehhh selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin to all my readers. hehe sorry lah lambat hapdate belog. hm, busy. lol, busy jaga anak buah. ehh tak cerita lagi eh yg aku dah dapat anak buah. kembar okay. so cute :p nak tgk gmbr? check it out dkt my fb :p

okay, ehh orang nak cerite pasal raya lah. apa sesat pasal my anak fruit ni? haha kay ramadhan dah berlalu pergi and setan2 pun dah dilepaskan sekarang tiba lah syawal yg kite rayakan. ehh apa aku mengarut ni -.- hehe sorry. dikesempatan ini gua nak ucapkan selamat hari raya to all people yg mengenali saya. maafkan diri ni kalau ada terkasar bahasa, terlanjur kata :)

kita manusia biasa sering melakukan kesilapan. harap dimaafkan lah ye kawan2? raya jemput datang  rumah :p hehehehe. duit raya takde ah. sebab korang dah besar, dah boleh kawen dah pun takyah duit raya *tetibe* hehehe. ehh okay, first raya tak sah kalau takde gambar en en en, so this is for youuuuu :)

SELAMAT HARI RAYA!! hehe :D

okbye :D

Followers ;D