harini punye cerita.

Assalamualaikum people!
hehehe, hiiiiiii. blog berwajah baru. ehh amboi :p hehehe iterww dah siap kemas kan balik blog iterww. awuckk cukeww tuck? lol wempitss much. hehe sorry. taknak kotorkan my blog with that stupid rempits. btw dah lama en aku tak update blog? yeahh lama sangat kay? almost 2month i guess?

yelaaa, imma busy. so much appointment that i have. lol joke. sebenarnye faktor malas tu yang membuat en aku malas nak update blog. btw 3hari lagi nak rayaaaaaaa! yeayyyyyyyyyyyy! but barang raya tak habis beli lagi -.- kasut belum ada lagi. handbag and etc.

hey! handbag perlu okay? *suara gedik* hahaha. takde lah actually dah lama tak beli handbag baru v.v tak suka pakai handbag yg sama je bila keluar. ehh awat ceq ceghita pasai handbag ni? haha :p okay actually hm takde mood nak raya. entah kenapa :/ hm hm 

my boyfriend will be gone for one week. balik kg ah woi. raya! hmm sedih tau gua. gua tak balik. gua takde kg. sedih en? setiap tahun gua raya semenyih je. bocan lorhhh ~ hahahah bitch please -.- dah kenapa dgn aku ni? ehh nak tahu satu rahsia? aku baru lepas sahur and tak tidur lagi senanye. so byebye :p

Followers ;D