Happy Birthday Mami!


happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to my mami Eycha. happy birthday to you. cepat tiup lilin cake! eh? hahaha okay. like i said before, 17.11 ni birthday mami. my best ever friend. she's really undertanding even kiteorang baru kenal tahun ni but rasa macam dah kenal lama! hehe :) 

she said first time she met me, dia rasa gua keret gila babi dengan dia. hahahaha *semua akan cakap benda yang sama bila dorang first time jumpa aku sebenarnya* idk memang muka aku keret kot bila orang tak kenal. but bila kenal baru dorang akan tahu perangai aku cemana. hehe. btw, sorry mami xD

okay, when i first met mami i was like "eeeee tingginya dia! budak mana ni? kesuma kot....." hahaha but my thought salah. rupanya mami sekolah kecohari. hahahaha its khir johari actually :p and yeah she's really tall. and she's understanding, dia lemah lembut sebenarnya and dia pandai bagi nasihat dekat orang and pandai jaga hati orang jugak. its good to have her as my bestfriend yknow :') sangat bersyukur :)

i call her mami sebab dia paling tinggi among us. and she's look matured than us. hahaha kiteorang en cam pendek, pahtu cam bebudak en :p and dia tinggi, look matured cam dah keje and bila nak lepak sesama mesti dia decide mcd or kfc. or pizza. hehehe thats why i call her mami :p

so for you mami, i'm sorry i got no present for your birthday :( *masalah kewangan....* hahaha and i'm sorry i'm not a good daughter xD and not a good friend of you. and kekadang ada silap cakap dengan mami. buat mami terasa etc. i'm so sorry. thankyou for being my bestfriend, my mami, my sibling :) so thankful to have you as my bestfriend :') i really love you. please love me back!! please!!! eh? cam crush pulak! hahahaha so happy sweet 16 birthday :)


Followers ;D