Happy.

Assalamualaikum.
Ramalan kaji cuaca kata aku kan jatuh cinta a a ~ ehh. hahaha. Haiiii cik adik manissss......tapi manis lagi aku.... okay tetibe je kan. hahaha. i just came back from lepaksss @ cendol w tighah, pija , poe, daus and yim. cendol kat situ terbaik wokkk. macam ni gua bagi lu *tunjuk ibu jari* hehehehe. ada cendol kacang, jagung, pulut, biasa........ and tadi gua makan cendol jagung. terbaik wokkk *tunjuk ibu jari lagi* hahahaha okay okay.

petang yang indah ~ tak hujan, tak panas, sangat indah untuk melepak dengan kawan kawan, dating. haihh tungg ah woi dating! wuwwuwww T.T rinduu...eh aku dah kenapa? hehe, tadi makan cendol tetiba lak teringat dekat my shayang bucukkk intan payung :( winduu laaa ~ okay dah start dah....... dah start dah gua punya mengada dekat sini. hehe, lantak pi lah! ni blog aku! sukahati aku lah nak cakap apa pun. eeeeee. diammah semorang. haha :p

emosi tak stabil secara tiba-tiba. maap maap.. ehh esok birthday mami! wuhuuu. okay rasanya aku dah bagitahu semalam. tapi nak bagitahu lagi lah. esok 17.11.2012 birthday mami ;D tapi sayangnya mami takda :( alaaa tak boleh nak celebrate. hukhuk cewdihh arww cemnik. hmm, aku pun tak tahu senanye bila mami boleh balik sini but biar lah. lambat or cepat nnt boleh celebrate jugak ;D hehe ghindu mami ^^ *muka comel*

harini mood takde lah macam sebelum sebelum ni asyik rinduu...sedihh je kan. hehe but harini okay. maybe aku dah boleh terima sikit sikit kot dia takda, dia sibuk :) yeayy me. but tipulah aku tak rindu. eeeee pentipu. eh! dah kenapa ._. hahaha btw omey tak blog gua? hahahaha, omey kan? yaa i know i know hari hari aku update blog, edit blog. hahaha it just disebabkan kebosanan yang melanda diriku ini tu kan haha sebab tu lah hari hari blog aku berubah wajah :p but maybe ni last kot aku edit edit. cam malas je nak edit lagi xD *please jangan percaya cakap aku* hahaha. okay i guess sampai sini jelah bebelan aku. thankyou for reading ;D 

Followers ;D