Longggggg Postt ~

Assalamualaikum.
Oh hiiii people! yeah i'm back. back from what? from...takde pape. hahaha. okay i know i know dah lama dah gua tak update blog. hahah kemalasan okay? sorry. actually banyak sangat bende nak kene pk. dia, dia, dia, dia and dia. eh? banyak lah sangat kan. hahaha

sebenarnyakan.....hmm sebenarnya...alaa malu lah nak cakap * gelak gedik* haha okay sebenarnya.... I MISS YOU. hehe bukan rindu korang lah :p rindu blog aku ni. alala shian dia terbiar. kalau tak dulu selalu update. hehe takdelah, mood nak update blog tu takde. hmm hmm hmm. tu yang blog terbiar selama beberapa minggu. haha. sorry okay my pweety pweety blog xD

okay, even dah seminggu lebih. dah nak dua minggu dia kerja i'm still not okay w/o him. still lagi rasa cam ahhhhhh sayangg! rinduuu and blablabla. hahaha. haritu gaduh. sebab ni lah. hmm dia tak kerja. pahtu bukannya nak dtg jumpa aku. hmm sedih tahu? gaduh sampai cam nak break. tetttt siapa lah kan yang mntak break tu. eishh comel. eh? hahaha. biasalah perempuan kan bila dia tgh emo emo dia tak pk apa yang dia cakap. dia main lepas je. *terasa* :p

still lagi tau aku tak tengok cerita Istanbul Aku Datang. cerita tu dah nak berabad dah. hahaha i mean cam ramai dah tengok en. kalau tak dulu ada je cerita baru keluar kat wayang dia mesti ajak aku pegi tengok awal2. hehe now? aku lah yang paling lembab tak tahu apa yang terjadi pasal cerita tu. hahaha sedih kan? tahu...

cuti ni, since aku takleh kerja ni kan so habis kan masa dengan layan movie jela. hehe now tengah layan movie How I Met Your Mother. cerita ni dah lama dah but aku baru nak layan cerita ni. hahaha omg, im so lame xD whatever ~ hehe btw haritu my anak buah balik sini tau :p sempat lagi kiteorang snap gambar dia. hehe so sebelum aku undur diri moh ler kite tatap wajah anak buah kesayangan aku ni :p

 Siti Aisya :)

Siti Hajar :)

p/s : sorry gambar dia problem ~ tah blogger ni gila tetiba. tapi tak kira. nak jugak masukkan gambar dorg. haha bye :p

Followers ;D