3 days without you...i'll be okay.

Assalamualaikum.
Okay, berdirinya saya disini ingin menceritakan kisah buah hati saya yang akan pergi meninggalkan saya selama 3 hari. beliau akan pulang ke kampung di Johor kerana pakcik beliau ingin berkahwin sekali lagi. eh? memandai jeh aku :p mwahahaha. gurau okay? 

heh, actually my yayang takde 3 hari sebab balik kampung. and i'm sooooooooooooo SAD yknow :( yelah, dah biasa tiap hari, tiap petang jumpa dia. gurau-2 dengan dia. manja-2 dengan dia. gedik-2 dengan dia, gaduh-2 manja dengan dia. but start harini he's not around me. duhh, sedihhnya...*wipe tears*

hm sayang, 3 days without you. i'll be okay kot..... ahhh! no! i'm not okay. asyik semua bende aku buat teringat dekat dia :( alahai, gediknya aku -.- baru 3 hari do. lain ah 3 tahun kepe en? ahhh, kesah mende? kau tak suka? pergi meninggal sana. cettt, tetibe je emo en :p

harini seharian tak lepak dengan dia. i'm still boleh tahan nangis, cuma tulah air mata asyik rasa mcm nak jatuh je bila tengok gambar dia. you know what, mlm td kiteorg otp. dia call aku. dia say sorry. cause actually kiteorang gaduh pasal something. and yeah, dia berjaya pujuk aku :p omeynyaa dia! haha

masa otp tu, dia asyik kata aku comel, manja, comel, manja, comel, manja. and i'm trying so hard tahan nangis cause i know esok he'll be gone for 3 days. K niny, 3 HARI JE OKAY. 3 HARI! BUKAN 3 TAHUN. STOP MENGADA BOLEH TAK! URGH! *lap airmata*

haha. alahai, gediknya aku -.- baru boyf pergi balik kampung. bukannya boyf kau nak pi berperang selamat kan dunia kepe en. mwahahahaha. okay. lagi sehari setengah dia balik :D can't wait! wuhuuu! ehh hari ahad ni birthday papa kita tauuu :D birthday dia yang ke 50 :D wuuu, papa dah tua :p tapi still handsome! haha

ehh, pahal topic papa aku masuk ni? hahaha. kesah? naseem tak kesah pun. kan yayang? :p ehh ehh, byezzzzz. nak sambung texting dengan yayang :') 

Assalamualaikum.

Followers ;D