i will go through all this pain.

Assalamualaikum.
Hi people! hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *waving* mwehehehe. okay memang dah lama tak update blog. phew, actually banyak sangat masa BUT faktor malas tu yang menyebab kan blog aku ni terabai. alololo, shiann diaa ye :p heh. okay. kenapa tajuk post gua mcm tu? HAH LU KESAH APA DER? lekk lekk, wa gurau :p

heh, sebenarnya me actually got many problem. tak tahu this month banyak sangat dugaan :'\ to be honest, aku tak kuat. serious tak kuat. i know, Allah takkan menduga hambanya yang tidak mampu. but serious aku rasa bebanan ni terlalu besar untuk aku *wipe tears*

and actually, aku rasa dekat sekolah aku takda kawan. aku rasa aku sorang-2. fareena? she's busy with her study. yelah, budak pmr kan ? kene banyak study :) and in fact dia bukan selalu keluar pun. so aku rasa aku dah tak rapat dengan dia :( so do abby. she's got her own problem. takkan aku nak tambahkan lagi bebanan dorg? NO. I DONT BLAME HER. aku tak salahkan sesapa pun :'\

lagi satu problem, aku di fitnah. Ya Allah, teruk sangat aku kene fitnah :'( sampai Naseem pun macam tak percaya aku. it just so sad. i cant tell pasal apa aku kene fitnah. just kawan rapat je yg tahu. hmph, Ya Allah, kenapa berat sangat bebanan yang kau bagi ni ? :'( aku tak kuat :'(

3 hari aku menangis tak henti-2 bila ingat pasal ni. aku takda sapa nak cerita :'( aku takdak kawan yang boleh dengar masalah aku. kakak aku busy with her study too. bila aku duduk sorg-2 dalam bilik ni aku rasa life aku kosong. kosong sgt you know? :'(

bukannya nak minta simpati kepe. aku just boleh luah kan perasaan aku dekat blog ni. kekadang aku fikir, apa salah aku sampai Allah bagi dugaan yang berat macamni? *wipe tears* bukan aku pun tak leh nak salah kan sesiapa. i know, most of them cakap Allah sayangkan hambanya sebab tu dia bagi dugaan dekat hambanya. 

so thats it. I WILL GO THROUGH ALL THIS PAIN. InsyaAllah, i will be okay soon :') aku tak salah kan kawan-2 aku, aku tak salah kan sesiapa. diri aku or Allah. i just have to be strong no matter what. well, i'm good in faking smile :'D heh, just..i'll be okay. insyaAllah.

Assalamualaikum. Thanks for reading this stupid post, i appreciate it :')

Followers ;D