2013 is around the corner!

Assalamualaikum :)

Hi semuaaa haaa tak jawab salam dosa, kalau jawab sayang. hehehehe *tayat maria elena* lewls. so whats up guys? sihat? dah makan? dah minum? dah berak? dah mandi? dah solat? haaaaaa. hahaha sekian lama aku menghilangkan diri ni terasa rindu pulak nak update blog. alololo i know you're miss me. awhhhh so sweet of youu *pewasan* hukhuk. 

so 2013 is around the corner weh! lagi beberapa hari je nak tahun depan. tahun 2013. and lagi beberapa hari je nak start sekolah kan? barang barang sekolah semua dah beli cuma buku je belum complete. hm tak rasa pun nak masuk f5. TAKUT. because of SPM. Ya Allah, tipulah if aku kata aku tak takut langsungkan? hmm so 2012, i'll miss you :') banyak sangat dugaan tahun ni. haihh but alhamdulillah i face all with patience. hehe.

me and him is okay je. even ade gaduh tu bende biasalah kan? yang complicated is my friendship w my girls. one of my girls merajuk dengan kiteorg because of something we did. and yes we're regret it. haihh takpelah. maybe esok lusa takpun nanti kiteorang okay balik. insyaAllah. 

btw next year insyaAllah me and my akaks nak meniaga online. hehehe kiteorang dah fikir apa nama kedai kiteorang nanti. hehehe korang tunggu jelah eh. alaaa next year lagi berapa hari je. hopefully berjalan dengan lancar and menjadi plan ni!! hehe nnt aku dah start aku bagitahu okay! hehehe serious tak sabar. and minggu ni baru nak pergi kenanga mall. nak cari bebarang kat situ. dengar cerita barang dekat situ murah murah :)

so jam menunjukkan pukul 3:06 pagi. aku rasa baik aku undur diri. thankyou for wasting your time by reading this. hehe we meet soon. Assalamualaikum ;)

Followers ;D