Post title

Dey tanggachi! macha! Happy Deepavali! hehehehehehehe :p okay harini sangatttt penattttt.takde penat mane pun senanye. dala harini tido lambat. nak dekat subuh baru tido. disebabkan bunyi mercun pung pang pung pang belakang, depan tepi kiri kanan rumah ni memekak. ayoyo ~ banyak bising! saya mahu tidur pun susah lah ~ hahahaha

sebenarnya aku baru lepas basuh kereta v.v 2 buah kereta woi sekali basuh. abah penat and tak sihat so abah suruh lah anak anak dia yang comel lote ni tolong basuh kereta... ehh comel ke? hahaha aah comel. ada masalah? *muka kerek* haha :p kereta mercedes memang paling part yg susah lah. dala warne putih. nak kene betul2 basuh. kalau wira warna hitam so cam basuh gitu gitu jelah. hahaha :p

and btw, hari ni first day lampu merah. hmmm sakittttttt perutttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!! basuh kereta tadi mood cam cilakak ~ hahaha but mula mula mmg lah cilakak, lama-2 okay. baru mood sampai. dengan rindu kekasih hati pengarang jantung intan payung muahh muahh aku tu lagi :( *sila muntah sekarang* hahaha. tadikann kitaa kan kejut dia bangun pergi kerjaaa. hehehe terasa cam bini lak kejut laki aku gi kerja. hahaha

kesian naseem dia kata kerja mekdi susah. lagi lagi dapat part basuh dia punya tempat masak kentang ngan ayam tu. sampai melecur tangan dia. hmm poor my baby! eee nak je saman boss dia! sampai hati bg baby i kerja teruk teruk tu! hahahaha ehh apa ni tetibe masuk topik dia ni? hahaha rindu punya pasal ni laaa jadinya!

eh! ramai kataa cerita Istanbul Aku Datang best! alaaaa nak tengokkkk! but kene tunggu dia cuti lah baru boleh tengokk hmmm. haaa see masuk lagi topik pasal dia. hahaha dah dah. nak pi tukar baju! dgn baju basah basah ni tak tukar tukar. eish rimas! haha perlu ke :p okay saya akhiri dengan Assalamualaikum w.b.t =)

Followers ;D