Boring me :/

hujaannn yang turunn bagaikan mutiaraaaaa...*nyanyi* ehh! Hi people! haha okay, lately ni asyik hujan je. maklum lah musim tengkujuh kan? hmm memang susah lah nak keluar lepak or else. kalau tak siang hujan, malam hujan. kadang kadang seharian hujan v.v kalau malam hujan syokk ah tidoq ~ hehehe. eh okay asal cakap pasal hujan....

hmm okay, since aku dekat rumah pun takde buat apa. mengadap laptop. tweeting, blogging, main temple run dekat phone sampai habis battery. hahaha yelah, nak whatsapp my baby dah start kerja. sumpah sedih :( tak boleh lepak petang petang dah... how sad.... hmmm... and dia balik kerja pun aku tak tahu pukul berapa. hahaha. okay, bad girlfriend....

btw, aku baru lepas tengok step up revolution. hahaha dah tengok dekat wayang w ze girls but tgk lagi sebab masa tengok dekat wayang tu aku....tido....Zzzzzzzzz... hahaha. sebab masa tu seharian aku tak tidur so tulah yang pi tidoq dalam wayang sampai satu hape pun cite step up revolution aku tak paham. haha dont be like me.. bazir tiket wayang je. dala 3D laktu -.-

hmm, btw esok Deepavali kan? yeayyy mesti malam ni ada bunyi bunga api and blalabla..nasib baik jiran sebelah aku ni india and dia tak sambut. katanya atok dia meninggal tu yang tak boleh sambut...like seriously tak boleh? hmm maybe agama dia kot memang mcm tu...or..entah...

haaa ehh aku belum solat asar lagi. haaa selamat menyambut Deepavali to indians and have a nice day guys. siapa yg belum solat asar tu, pi lah solat. "sembahyang lah kamu sebelum kamu disembahyangkan" hehehe Assalamualaikum people ;)

Followers ;D